Ray Tumirano:
The customer is a pinhead.
= A vásárlók tökfejek.
Brain Storming:
… amiket a reklám érlel meg.
= … that are made ripe by advertise.
***
Jelen írás idézeteinek forrása:
Idézetek Könyve – Több mint ezer idézet híres emberektől. Összeállította: Szabó Attila Henrik. Merényi Könyvkiadó,
***
A Különvélemény-sorozatom mottója:
"Minden éremnek két oldala van, s mindkettő vethet árnyékot, vagy ragyoghat fényesen." (Brain Storming)
***
Ray Tumirano:
The customer is a pinhead.
= A vásárlók tökfejek.
Brain Storming:
… amiket a reklám érlel meg.
= … that are made ripe by advertise.
***
Kevin McCurley:
Prostitutes are also customer-focused and market-driven.
= A prostituáltak is fogyasztóközpontú és piacorientált.
Brain Storming:
… Kell nekik a bevétel.
= They need income!
***
Sudip Dosanjh:
Managers used to spend half their time doing research. Now they don’t do anything.
= Régen a menedzserek idejük felét kutatással töltötték. Manapság semmit sem csinálnak.
Brain Storming:
Sőt, ma azt kutatják velük kapcsolatban: vajon mit is csinálnak.
= What’s more: they search what the hell they are doing.
***
BILL BERNBACH:
Advertising isn’t a science. It’s persuasion. And persuasion is an art.
= A hirdetés nem tudomány, hanem az emberek rábeszélése valamire. A rábeszélés pedig művészet.
Brain Storming:
A rábeszélés a megutáltatás művészete.
= Persuasion is the art of making yourself hated.
***
Karen Devine:
Sometimes I feel like I’d have a lot more fun if I didn’t have a conscience.
= Néha úgy érzem, sokkal jobban tudnám élvezni az életet, ha nem volna lelkiismeretem.
Brain Storming:
Míg mások lelki élete a lelkiismeret furdalásban merül ki.
= While many people’s mental life is only mere remorse.
***
Morris Hite:
It is not the purpose of the ad or commercial to make the reader or listener say „My, what a clever ad.” It is the purpose of advertising to make the reader or listener say, „I believe I’ll buy one when I’m shopping tomorrow” …
= A hirdetés vagy a reklám célja nem az, hogy az olvasó vagy a néző azt mondja: „Apám, milyen elmés hirdetés!” A hirdetés célja, hogy a néző vagy az olvasó kijelentse: „Elhiszem, és veszek egyet holnap, mikor vásárolni megyek.”
Brain Storming:
Többnyire viszont az eredmény az, hogy a néző egyszerűen „nem mer nem venni”.
= Usually the result is that the reader or listener simply ’is afraid of not buying one’.
***
Fairfax Cone:
Advertising is what you do when you can’t go see somebody.
= Az ember akkor hirdet, ha nem mehet el valakihez személyesen.
Brain Storming:
Hirdetés az, amikor rávesszük a nézőt, hogy gondolatban kezdje el használni a terméket.
= Advertising is when you make the listener start using the goods in mind.
***
Folyt. köv.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.