BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye

2009. szeptember 15. 23:40 - Brain Storming

BS-Különvélemény – A magyar művészvilágról… - 10.

FÁBIÁN LÁSZLÓ: „Az öttusának az az egy baja, hogy nincs benne labda.” - - - - Brain Storming: … A labdajátékokban azonban van elég tusa!

 

***

Idézetek forrása:

Szállongó igék - Művészek aforizmái, Összeállította: Zöldi László, Kossuth Kiadó, Bp. 1997.

***

Bevezetést lásd:

BS-Aforizmatika

BS-Különvélemény – A magyar művészvilágról… - 1. (Bevezetés)

Brain Storming - 2008.10.10 00:22

http://www.bsstudio.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=54778

Aforzimatikai könyvismertető – Zöldi László: Szállongó igék - Művészek aforizmái (Kossuth, ’97) c. könyvéről…

***

 

EPERJES KÁROLY:

„A világtörténelem egyetlen olyan országa vagyunk, amelyet saját korábbi maga vesz körül.”

 

Brain Storming:

… Sokan úgy tekintenek erre, mint amikor egy kövér ember lefogy, de nem cseréli le a ruhatárát – tkp. jobban érzi magát, de kényelmetlenek neki a bő ruhái… így igazából legszívesebben visszahízna, csak ne kelljen új ruhákat vennie.

 

***

 

ESZENYI ENIKŐ:

„Elfogyasztás előtt a macska is mindig pofozgatja az egeret, hogy finomabb legyen.”

 

Brain Storming:

A macska evés előtt és éhesen játszik az ennivalóval!

 

***

 

ESZTERGÁLYOS CECÍLIA:

„Egy férfi legyen férfi, álljon a talpán, és én álljak a fejére.”

 

Brain Storming:

A fejére? És ha igen, melyik fejére???

 

***

 

ESZTERGÁLYOS CECÍLIA:

„A közönség az én gyógyszerem.”

 

Brain Storming:

… Egy pocsék alakításért is egy csomó zöldséget és tojást adnak – csupa egészséges dolgot!

 

***

 

ESZTERGÁLYOS CECÍLIA:

„Az emberek lélekben gazdagok, de valamiért félnek kimutatni.”

 

Brain Storming:

Igen – hátha a többi ember gazdagabb!

 

***

 

ESZTERGÁLYOS CECÍLIA:

„Most olyan világban élünk, hogy ha én magamnak nem kaparok, akkor más nem kapar nekem.”

 

Brain Storming:

… Ezt persze nem születésszabályzásilag kell érteni!...

 

***

 

FARKAS PÉTER:

„Azzal, hogy ismertebb lettem, kicsit könnyebben ki tudtam mászni néhány olyan balhéból, amibe nem kerültem volna bele, ha nem lettem volna ismert.”

 

Brain Storming:

Sajnos nem ismerek közelről senki olyat, aki ki tudna húzni egy olyan csávából, amibe miatta kerülnék bele!

 

***

 

FÁBIÁN LÁSZLÓ:

„Az öttusának az az egy baja, hogy nincs benne labda.”

 

Brain Storming:

… A labdajátékokban azonban van elég tusa!

 

***

 

FÁBRY SÁNDOR:

„Intenzíven inni, cigizni és nőzni egyszerre nem lehet. Én négy éve letettem egy a cigit és igyekeztem a sörrel is csínján bánni.”

 

Brain Storming:

Intenzíven dohányozni azonban leitatott nővel érdemes!

 

***

 

Fellegi Ádám:

„Régen minden iparbárónak járt egy futballcsapat, most minden pártnak kell egy zenekar a presztízséhez.”

 

Brain Storming:

… Amivel aztán elhúzzák a nótánkat!

 

***

 

Folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brainstorming.blog.hu/api/trackback/id/tr331385254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye
süti beállítások módosítása