BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye

Brain Storming

BS-Private opinions – Medley (1998/II.) (Eng.-Hun.) ADVERTISE - REKLÁM

2008. július 08. - Brain Storming

Burett:

„The secret of all effective originality in advertising is (…) putting familiar words and pictures into new realtionships.”

BS:

Advertising is only mixing the same pack of cards.


 

***

 

Jelen írás idézeteinek forrása:

Idézetek Könyve – Több mint ezer idézet híres emberektől. Összeállította: Szabó Attila Henrik. Merényi Könyvkiadó, 1998. A könyv idézeteinek fordításai az eredeti kiadványból valók, míg a BS-Különvélemények fordításai a szerző saját fordításai.

 

***

A Különvélemény-sorozatom mottója:

"Minden éremnek két oldala van, s mindkettő vethet árnyékot, vagy ragyoghat fényesen." (Brain Storming)

***

 

Morris Hite:

„No agency is better than its account executives.”

= Egyetlen ügynökség sem jobb, mint a könyvelői.

 

Brain Storming:

Az ügynökségek karrierje 2 dolgon múlik: az ügynökök szájain, és a könyvelők számain.

= The success of advertising agencies depends on: the agents’ mouths and the account executives’ numbers.

 

***

 

David Ogivly:

The relationship between a manufacturer and his advertising agency is almost as intimate as the relationship between a patient and his doctor.

= A gyártó és hirdetője között majdnem olyan intim a kapcsolat, mint a beteg és az orvos között.

 

Brain Storming:

= „Ha nem veszed, beteg vagy!”

= „If you don’t buy it, you’re ill!”

 

***

 

Charles Browder:

There is no such thing as „soft sell” and „hard sell”. There is only „smart sell” and „stupid sell”.

= Nincs olyan, hogy ráerőltetem, vagy rábeszélem. Olyan van csak, hogy okosan adom el, vagy hülyén.

 

Brain Storming:

= „Okosnak akarom eladni, vagy hülyének?”

= „I want to sell itt to the clever or the stupid?”

 

***

 

Leo Burett:

„The secret of all effective originality in advertising is not the creation of new and tricky words and pictures, but one of putting familiar words and pictures into new realtionships.”

= Egy reklám hatásosságának és eredetiségének titka nem új és trükkös szófordulatok és képek kitalálása, hanem az ismerős szavaknak és képeknek új összefüggésbe helyezése.

 

Brain Storming:

A reklám nem más, mint ugyanazon pakli megkeverése…

= Advertising is only mixing the same pack of cards…

 

***

 

Calvin Coolidge:

„Mass demand has been created almost entirely through the development of advertising.”

= A tömegek igényeit szinte teljes egészében a reklámok fejlődése irányítja.

 

Brain Storming:

Gobbels ma sztáreladó lenne egy multi élén!

= Gobbels would be a star seller at the top of an international chain of hipermarkets.

 

***

 

Leo Burett:

„To swear off making mistakes is very easy. All you have to do is swear off having ideas.”

= Könnyű megfogadni, hogy nem követünk el hibát. Mindössze annyit kell tennünk, hogy nem gondolkodunk.

 

Brain Storming:

Ez már önmagában is hiba! Inkább azt érdemes megfogadni, hogy a hibát elismerjük és igyekszünk kijavítani.

= This is a mistake itself! It is worth swearing to admit the mistake and to try to correct it.

 

***

 

Daniel Boorstin:

„An image… is not simply a trademark, a design, a slogan or an easy remembered picture. It is a studiously crafted personality profile of an individual, instituition, corporation, product or service.”

= Az imázs nem csupán egy márkajelzés, egy forma, egy szlogen vagy egy könnyen megjegyezhető kép. Az imázs gondosan megtervezett és kialakított profilja az adott egyénnek, intézménynek, vállalatnak, terméknek vagy szolgáltatásnak.

 

Brain Storming:

Az imázs a megvásárolt dolog árának azon része, amit annak fizetsz ki, aki megtervezte, hogyan vegyenek rá téged arra, hogy azt megvedd.

= Image is the part of the price of the goods bought that you pay to the one who has planned how to make you buy that.

 

***

 

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://brainstorming.blog.hu/api/trackback/id/tr99559341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.