BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye

2009. szeptember 17. 22:15 - Brain Storming

BS-Különvélemény – A magyar művészvilágról… - 14.

HERNÁDI JUDIT: „Ez szadista szakma. Az, hogy én másokat meg tudok ríkatni, nekem örömet szerez.” - - - BRAIN STORMING: Vagyis a diktátorok ténykedése lehet, hogy nem más, mint szerepjátszás???

 

***

Idézetek forrása:

Szállongó igék - Művészek aforizmái, Összeállította: Zöldi László, Kossuth Kiadó, Bp. 1997.

***

Bevezetést lásd:

BS-Aforizmatika

BS-Különvélemény – A magyar művészvilágról… - 1. (Bevezetés)

Brain Storming - 2008.10.10 00:22

http://www.bsstudio.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=54778

Aforzimatikai könyvismertető – Zöldi László: Szállongó igék - Művészek aforizmái (Kossuth, ’97) c. könyvéről…

***

 

Hernádi Gyula:

„Az ember azért boldogtalan, mert nem tudja, hogy boldog.”

 

Brain Storming:

Boldognak lenni egyvalami miatt nem lehet tartósan, mert a boldogság kimerül.

 

***

 

Hernádi Gyula:

„Az egész élet reménytelen, hiszen születésünk pillanatától halálra vagyunk ítélve.”

 

Brain Storming:

Mégsem mindegy, hogy ki a hóhér!

 

***

 

Hernádi judit:

„Ez szadista szakma. Az, hogy én másokat meg tudok ríkatni, nekem örömet szerez.”

 

Brain Storming:

Vagyis a diktátorok ténykedése lehet, hogy nem más, mint szerepjátszás???

 

***

 

Hernádi judit:

„A nő és a férfi egyformán ember.”

 

Brain Storming:

… de nem egyforma ember!

 

***

 

Hevesi Tamás:

„Én apa szeretnék lenni, nem pedig gyerektulajdonos.”

 

Brain Storming:

Vagyis az „apaság” az igen, de a gyerek nem kell?

 

***

 

HOBO:

„Nem kell mindig falkában járni. A szabadság magányos dolog.”

 

Brain Storming:

Hagyjuk az antiszocikat szabadon… mindenkitől távol.

 

***

 

HOLL ZSUZSA:

„Valahogy úgy alakult a pályám, hogy mindig épp arra a színházra nem figyeltek oda, ahol én voltam.”

 

Brain Storming:

Fordítás: „Valahogy úgy alakult a pályám, hogy mindig épp arra a színházra nem figyeltek ELÉGGÉ oda, ahol én voltam.”

 

***

 

HOLLÓSI FRIGYES:

„Nem szeretek jobban enni, mint mások, csak rajtam jobban látszik.”

 

Brain Storming:

… hogy azért ugyanazzal az étvággyal többet szeretek enni.

 

***

 

HOLLÓSI FRIGYES:

„Jobban érzem magam, hogy a pályám vége felé adódott meg a siker. Ha fiatalon lettem volna népszerű, lehet, hogy már csak az emlékeimből élnék.”

 

Brain Storming:

Való igaz, a fiatalok, amikor sikeresek, azt hiszik, hogy „akkor kezdődik a sikeresség”. Holott csak (többnyire múló) „sikerek” vannak!

 

***

 

Horvát János:

„Ha az ember beképzelt akar lenni, azt mondja, hogy a személye miatt szűnik meg a műsora.”

 

Brain Storming:

Bár az ciki, ha megszűnik egy csatorna, de azért ott továbbra is adják a műsorunkat…

 

***

 

Horváth Ádám:

„(A Magyar Televíziót) Nagyobb élvezet csinálni, mint nézni.”

 

Brain Storming:

Egy katasztrófafilmből, vagy csak úgy szimplán a Híradóból inkább kimaradnék…!

 

***

 

Folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brainstorming.blog.hu/api/trackback/id/tr411389547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye
süti beállítások módosítása