BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye

2007. augusztus 05. 20:08 - Brain Storming

BS-Különvélemény: Virtuskodás(7), - avagy: az „Erdey-kedvencek” boncolatai

Brain Storming: Ne örüljünk feleslegesen! Megtörténhet ugyanis, hogy a pillanatnyilag jónak látszó dolog, később még károsnak bizonyul!

Kép forrása:


http://www.elmspuzzles.com/gallery/devilleneuve/Houseofcards.jpg



***

"Ne mérgelődjünk fölöslegesen! Megtörténhet ugyanis, hogy a pillanatnyilag rossznak látszó dolog, később hasznosnak bizonyul."


BRAIN STORMING:

Vesd össze: Ne örüljünk feleslegesen! Megtörténhet ugyanis, hogy a pillanatnyilag jónak látszó dolog, később még károsnak bizonyul!


***


"A komputer, elsősorban a saját maga által okozott problémák megoldására való."


BRAIN STORMING:

Semmi probléma ezzel: az autóbalesethez is mentőt hívnak, és ember igyekszik meggyógyítani az embert, aki egy embert sebesített meg. Az orvosi műhibát is orvosokkal orvosolják.


***


"Hungaricum: Sebességkorlátozó tábla, mint univerzális útkarbantartó anyag."


BRAIN STORMING:

="Lassan járj - az út tovább él!"


"Hányszor mondjam még, hogy a sokat bizonygatott dolgok gyanússá válnak!"


BRAIN STORMING:

="Ha megengeded, szeretném még egyszer elmagyarázni, hátha kettőnk közül te legalább megérted!"


***


"A siker mindig átmeneti. Utána az embernek csak a jelleme marad."


BRAIN STORMING:

A siker úgy is lehet ÁTMENETI, hogy a szakmai siker után az ember ÁTMEHET egy többet fizető céghez.

Ha az ember sikere pénzben is kifejezhető, akkor, ha nem is volt jelleme, a tisztelői felruházzák vele.


***


"Mikromágia: Kevés szóból hazudni igazat."


BRAIN STORMING:

= "Nem én hazudtam neked, hanem te hittél el nekem valamit, amit én úgy mondtam, hogy nem voltam benne biztos."


"Milyen igaz!:

"...Csak ami nincs,

annak van bokra...""


BRAIN STORMING:

S így igaz az is,

Hogy így

Nem is eshet

daraBOKRA!


***


"Az életre csak rá fogják, hogy szép, ne fájjon annyira."


BRAIN STORMING:

Ha ezt a halállal tennék, talán sokkal normálisabbak lennénk!

***


"Az élet nem lehet túlságosan kellemes, ha mindenki a következőben bízik."


BRAIN STORMING:

A vallás jó dolog a hívőnek, vagyis annak, aki hisz - de nem igazán kellemes annak, aki a hívővel él!


***


"Én már az előző életemben sem hittem a reinkarnációban."


BRAIN STORMING:

Logikus - mivel nem volt előző életed, így hinni sem hihettél semmiben!

Vesd össze: A következő életemben nem leszek büszke arra, hogy az előzőben is ember voltam!



"Már hetedik éve, hogy anyósom átjön hozzánk karácsonykor. Idén újítunk: beengedjük."


BRAIN STORMING:

... leglább valaki vigyáz a házra, amíg odavagyunk síelni!


"Semmit sem felejtünk el, de mindent megbocsájtunk."

BRAIN STORMING:A politikában ez bevett elv: "Hát persze, hogy most megbocsátok, mert most éppen nem tudlak semmivel sem megzsarolni!"


"Égi adomány: Akit az istenek szeretnek, örökre meghagyják gyereknek."

BRAIN STORMING:

Akit meg nem szeretnek, annak örökre a nyakán maradnak a gyerekei!

***


"Mi a különbség az okos ember és a bölcs ember között? - Az okos embertől hülyétkapsz, a bölcstől megesz az unalom."


BRAIN STORMING:

Az okos tudja, mikor és hogyan kell ugrálni, és mikor mit kell tenni - a bölcs tudja, mikor nem kell ugrálni, és mikor érdemes inkább nem csinálni semmit.


***


"A világon semmi sem nyűgöz le annyira, mint a munka. Képes vagyok órákon át bámulni."


BRAIN STORMING:

Egy filmkritikus esetében ez azért unalmas lehet - órákon át bámulni valakit, aki órákon át bámul valamit?!?


***


"Addig jár a korsó a kútra, míg meg nem dugják a vízhordólányt."


BRAIN STORMING:

Ez nem vall előrelátásra attól, aki "elköveti" - aztán járhat ő a kútra vízért!


***


"Nem az a legény aki állja, hanem aki adja. Aki állja, az valami egészen más."


BRAIN STORMING:

Aki meg csak áll, az egy nagy f*sz!


***


"Ha megdobnak kenyérrel, dobd vissza kővel!"


BRAIN STORMING:


Logikus: Általában egy kővel, amin van fogás és nagyobb a fajsúlya, könnyebb célozni, és nagyobbat dobni.

***


"A múlt éjszaka mondtam a barátnőmnek, hogy mennyire szeretem, erre azt mondta, biztos megint részeg vagy! Amikor kérdeztem, miből gondolja, azt mondta: "Mert én az Apád vagyok!""


BRAIN STORMING:

Ez még azt is jelentheti, hogy a barátnő volt biztosan részeg!:))


***


"Nem az számít, hogy ki mondja, hanem az, hogy mit mondanak."


BRAIN STORMING:

Nono! Ha azt mondja egy csinos nő (nekem, férfinek), hogy "Kívánlak!", az azért teljesen mást jelent, mint ha ugyanezt egy férfi mondja nekem - bármennyire "csinos" is!


***

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brainstorming.blog.hu/api/trackback/id/tr23132988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
BRAIN STORMING, Magyarország legkreatívabb és legtermékenyebb aforizmaírójának műhelye
süti beállítások módosítása